martes, 16 de febrero de 2021

PROYECTO CURTAMETRAXE

 . O  proxecto estará vinculado á expresión corporal (entendida desde un concepto amplo) e a algún tema transversal que vos interese.

. Os grupos dividiránse en formacions de 4

. A duración estará comprendida entre 5 e 10  minutos 
Cada participante terá que falar como mínimo durante 1 min en total

. Os traballos escritos serán colgados no  blog de alumnos/as

. Prazos:
- Título, componentes, función e temporalización: 18/02/20
- Corpo do traballo e anexos: 2/03/20
- Visionado corto: 15/03/20
- Conclusións : 16/03/20

 O traballo grupal e terá a seguinte estructura:


1. CURTAMETRAXE: ASPECTOS XERAIS (etiqueta: título del corto)

a) TÍTULO

 b) COMPOÑENTES e FUNCIÓNS

c) TEMPORALIZACIÓN (CRONOGRAMA)
( cando estará realizada cada unha das partes do traballo e responsabilidades individuais)

2. CURTAMETRAXE: Xustificacións e esquema. (Nome alumno/a)  (etiqueta: título del corto,  personal)

a) Xustificación
- Que tipo de manifestación de expresión corporal é , por qué, que características teñen ese tipo de manifestacións e exemplos similares )
 - Qué tema transversal seleccionou o meu grupo,definición e motivos da selección

b) Esquema
 - Resumen global e moi definida do proxecto  (esquema)

 c)  Personaxes e análisis dos mesmos: 
- Descripción de cada un/una dos/as personaxes (tanto dende un punto de vista externo como psicolóxico) 


3. CURTAMETRAXE:Guión. (Nome alumno/a) (etiqueta: título del corto,  personal)

-  Guión (todo aquilo que se di, se fai ou sucede)



4. CURTAMETRAXE: Guión técnico. (Nome alumno/a) (etiqueta: título del corto,  personal)

-Guión técnico: Aspectos relativos ós planos, as luces e o son
- Montaxe e edición (tras  grabar as esceas)


5. CURTAMETRAXE: Story Board. (Nome alumno/a) (etiqueta: título del corto,  personal)
 Realizar pequeñas viñetas nas que apareza a secuencia inicial de cada  plano, e o diálogo de ese momento concreto ( si houbera)

6. CURTAMETRAXE: Conclusións individuais. (Nome alumno/a) (etiqueta: título del corto,  personal)




 * Na valoración de cada unha das partes do proxecto non se terán en conta aspectos técnicos. Cada unha das fases pretende ser unha comprobación da participación de cada miembro na elaboración do proxecto común mediante o medio que él/a considere mais apropiado (escrito, imaxes, dibuxos...)

 Finalizada esta fase os alumnos realizaran unha proba escrita que pretenderá comprobar o seu grado de participación e implicacion no proxecto.

 Entre os aspectos que se terán en conta na valoración estarán:
 -Participación de forma activa nas diferentes actividades expresivas.
 -Superación de medos e inhibicións motrices.
 -Valoración positiva do uso expresivo do corpo e do movemento, aceptando da propia imaxe, tendo unha actitude desinhibida.
 -Creación dunha composición coreográfica ou expresiva colectiva incluíndo os diferentes elementos: espazo, tempo e intensidade
 -Cooperación e aceptación das funcións atribuídas dentro dunha labor de equipo.
-Creatividade
 -Orixinalidade
 -Implicación e participación na actividade expresiva
-Participación na preparación do proxecto durante as clases de educación física

f) ANEXOS (todos/as)
.Vestiarios
.Maquillaxe
.Localizacións...

No hay comentarios:

Publicar un comentario