martes, 27 de octubre de 2020

CRITERIOS PRIMEIRA AVALIACIÓN

PRIMEIRA AVALIACIÓN


CA1.5 Seguíronse criterios fisiolóxicos e de motivación na secuenciación das actividades,

respectando a estrutura tipo habitual das sesións cunha duración, unha dificultade e unha

curva de intensidade adaptadas aos obxectivos formulados

S  4% PE.1 - BLOG: traballo individual ( xogos e etapas evolutivas)


CA1.8 Deseñáronse técnicas e instrumentos para avaliar os elementos que configuran as

actividades, e a súa idoneidade e adecuación aos obxectivos programados

S  4% LC.1 - BLOG: Traballo individual ( analisis entrada dun compañeiro sobre etapas evolutivas)


CA2.1 Seleccionáronse os recursos informáticos, bibliográficos, discográficos e audiovisuais de apoio e consulta

N 2% LC.2 - BLOG: traballos individuais:

 - Lexislación aplicable (1%);

- Análisis película ( 1%)

CA2.12 Deseñouse un ficheiro de xogos e de actividades físicorecreativas atendendo a criterios de organización, ámbito de aplicación, obxectivos que se perseguen, materiais para empregar, número de participantes e outros datos que se consideren necesarios

N 5% PE.2 - BLOG : Traballo individual ( tipos de xogos)


CA2.9 Deseñáronse protocolos de coordinación para a actuación de todo o persoal técnico, profesional e animador, concretándose e asignándose as tarefas e as responsabilidades, co fin de resolver calquera continxencia que puidese presentarse no desenvolvemento da actividade

S 3% LC.3 - BLOG: Traballo grupal ( sesión grupo)


CA5.5 Demostrouse a forma de realizar as actividades que requiren a execución práctica

 dalgún tipo de habilidade e o manexo dalgún tipo de material ou utensilio específico

N 3% OU.1 - . BLOG: entrada individual ( realización, publicación e presentación do

xoguete)


CA6.4 Usáronse as tecnoloxías da información e da comunicación para o seguimento e a

avaliación das actividades

N 2% LC.4 - BLOG: respecta os criterios acordados na presentación de todos os traballos


CA6.5 Elaborouse un informe coa información xerada en todo o proceso

N 2% PE.11 - BLOG : Grupal (análisis concurso xoguetes)


CA6.6 Formuláronse propostas de mellora a partir da información e das conclusións recollidas na avaliación de todo o proceso

S 5% PE.12 - BLOG: realizar ficha de observación dun compañeiro e conclusións de mellora


CA1.6 Realizouse a análise e a N 1% •

 TO.1 - Sesión dirixida distribución de recursos para a súa

optimización, posibilitando a máxima participación e a consecución dos obxectivos programados

por alumnos/as


CA3.1 Utilizáronse técnicas, recursos e habilidades de comunicación eficaces e motivadores, ao inicio, durante o desenvolvemento e ao final da actividade, orientados á implicación, á participación e ápermanencia, así como estratexias para manter o interese pola actividade

N 2% • TO.2 - Sesión dirixida por alumnos/as


CA3.5 Transmitiuse información completa, clara, precisa e adaptada ás características das persoas participantes, sobre o uso e a conservación da instalación, o espazo, os recursos materiais e a indumentaria, para garantir a seguridade e a satisfacción cos xogos, os eventos e as actividades físicodeportivas e recreativas, e para propiciar a confianza das persoas participantes desde o primeiromomento

N 2% • TO.3 - Sesión dirixida por alumnos/as


CA3.6 Demostrouse a realización das tarefas motrices, resaltando os seus aspectossalientables, anticipando posibles erros de execución e utilizando diferentes canles de información para asegurar a comprensión das indicacións

N 2% • TO.4 - Sesión dirixida por alumnos/as


CA3.7 Interpretouse e expresouse verbalmente e corporalmente de xeito desinhibido na realización das tarefas motrices para estimular a máxima comprensión e participación

N 2% • TO.5 - Sesión dirixida por alumnos/as


CA3.10 Corrixíronse in situ e de xeito adecuado os erros de execución detectados, intervindo sobre as súas posibles causas

N 2% • TO.6 - Sesión dirixida por alumnos/as


CA3.11 Empregáronse estratexiasasertivas de control e recondución das condutas que perturban o desenvolvemento da actividade e o clima relacional, en función da súa gravidade ou a súa perigosidade

N 2% • TO.7 - Sesión dirixida por alumnos/as


CA3.12 Ocupouse o lugar apropiado para manter unha comunicación eficaz  e o control das persoas participantes, e para se anticipar ás continxencias

N 2% • TO.8 - Sesión dirixida por alumnos/as


CA4.1 Realizouse a presentación e a despedida da velada ou o espectáculo, utilizando as estratexias de comunicación adecuadas ás características do público asistente, incentivando o seu interese e estimulando a súa atención

N 2% • TO.9 - Sesión dirixida por alumnos/as


CA5.9 Utilizáronse os equipamentos e os materiais necesarios seguindo criterios de máxima rendibilidade e durabilidade

N 1% • TO.11 - Sesión dirixida por alumnos/as


CA5.6 Corrixíronse in situ e de xeito adecuado os erros de execución na realización das actividades

N 2% • TO.10 - Sesión dirixida por alumnos/as


CA3.2 Analizáronse e compiláronse fontes de información sobre técnicas e recursos para a animación e a recreación

N 5% PE.3 - Exame teórico


CA3.8 Utilizouse unha metodoloxía que favoreza a desinhibición e a integración das persoasparticipantes, promovendo as relacións interpersoais e a máxima implicación destas persoas, especialmente das que presentan limitacións no ámbito da súa autonomía, detectáronse posibles incidencias e propuxéronse solucións

N 5% • PE.4 - Exame teórico


CA3.9 Adaptouse o nivel de intensidade e de dificultade ás características das persoas participantes

N 5% • PE.5 - Exame teórico


CA5.4 Adaptouse a actividade ás características, as necesidades, a nacionalidade, o nivel socioeconómico, a idade e as expectativas das persoas participantes

N 5% • PE.6 - Exame teórico


CA5.7 Utilizáronse técnicas de organización de actividades e distribución de grupos acordes cos

principios da animación e a dinamización de grupos

N 5% • PE.7 – Exame teórico


CA5.8 Seleccionáronse estratexias metodolóxicas que aseguran a máxima participación, a satisfacción e a implicación das persoas participantes

N 10% • PE.8 -Exame teórico


CA6.2 Avaliáronse os elementos que configuran a actividades

N 5% PE.10 Exame teórico


CA5.10 Solucionáronse de xeito construtivo as continxencias que se presentaron no desenvolvemento da actividade

N 10% PE.9 - Exame teórico

No hay comentarios:

Publicar un comentario