PRIMEIRA AVALIACIÓN
CA1.5 Seguíronse criterios fisiolóxicos e de motivación na secuenciación das actividades,
respectando a estrutura tipo habitual das sesións cunha duración, unha dificultade e unha
curva de intensidade adaptadas aos obxectivos formulados
S 4% PE.1 - BLOG: traballo individual ( xogos e etapas evolutivas)
CA1.8 Deseñáronse técnicas e instrumentos para avaliar os elementos que configuran as
actividades, e a súa idoneidade e adecuación aos obxectivos programados
S 4% LC.1 - BLOG: Traballo individual ( analisis entrada dun compañeiro sobre etapas evolutivas)
CA2.1 Seleccionáronse os recursos informáticos, bibliográficos, discográficos e audiovisuais de apoio e consulta
N 2% LC.2 - BLOG: traballos individuais:
- Lexislación aplicable (1%);
- Análisis película ( 1%)
CA2.12 Deseñouse un ficheiro de xogos e de actividades físicorecreativas atendendo a criterios de organización, ámbito de aplicación, obxectivos que se perseguen, materiais para empregar, número de participantes e outros datos que se consideren necesarios
N 5% PE.2 - BLOG : Traballo individual ( tipos de xogos)
CA2.9 Deseñáronse protocolos de coordinación para a actuación de todo o persoal técnico, profesional e animador, concretándose e asignándose as tarefas e as responsabilidades, co fin de resolver calquera continxencia que puidese presentarse no desenvolvemento da actividade
S 3% LC.3 - BLOG: Traballo grupal ( sesión grupo)
CA5.5 Demostrouse a forma de realizar as actividades que requiren a execución práctica
dalgún tipo de habilidade e o manexo dalgún tipo de material ou utensilio específico
N 3% OU.1 - . BLOG: entrada individual ( realización, publicación e presentación do
xoguete)
CA6.4 Usáronse as tecnoloxías da información e da comunicación para o seguimento e a
avaliación das actividades
N 2% LC.4 - BLOG: respecta os criterios acordados na presentación de todos os traballos
CA6.5 Elaborouse un informe coa información xerada en todo o proceso
N 2% PE.11 - BLOG : Grupal (análisis concurso xoguetes)
CA6.6 Formuláronse propostas de mellora a partir da información e das conclusións recollidas na avaliación de todo o proceso
S 5% PE.12 - BLOG: realizar ficha de observación dun compañeiro e conclusións de mellora
CA1.6 Realizouse a análise e a N 1% •
TO.1 - Sesión dirixida distribución de recursos para a súa
optimización, posibilitando a máxima participación e a consecución dos obxectivos programados
por alumnos/as
CA3.1 Utilizáronse técnicas, recursos e habilidades de comunicación eficaces e motivadores, ao inicio, durante o desenvolvemento e ao final da actividade, orientados á implicación, á participación e ápermanencia, así como estratexias para manter o interese pola actividade
N 2% • TO.2 - Sesión dirixida por alumnos/as
CA3.5 Transmitiuse información completa, clara, precisa e adaptada ás características das persoas participantes, sobre o uso e a conservación da instalación, o espazo, os recursos materiais e a indumentaria, para garantir a seguridade e a satisfacción cos xogos, os eventos e as actividades físicodeportivas e recreativas, e para propiciar a confianza das persoas participantes desde o primeiromomento
N 2% • TO.3 - Sesión dirixida por alumnos/as
CA3.6 Demostrouse a realización das tarefas motrices, resaltando os seus aspectossalientables, anticipando posibles erros de execución e utilizando diferentes canles de información para asegurar a comprensión das indicacións
N 2% • TO.4 - Sesión dirixida por alumnos/as
CA3.7 Interpretouse e expresouse verbalmente e corporalmente de xeito desinhibido na realización das tarefas motrices para estimular a máxima comprensión e participación
N 2% • TO.5 - Sesión dirixida por alumnos/as
CA3.10 Corrixíronse in situ e de xeito adecuado os erros de execución detectados, intervindo sobre as súas posibles causas
N 2% • TO.6 - Sesión dirixida por alumnos/as
CA3.11 Empregáronse estratexiasasertivas de control e recondución das condutas que perturban o desenvolvemento da actividade e o clima relacional, en función da súa gravidade ou a súa perigosidade
N 2% • TO.7 - Sesión dirixida por alumnos/as
CA3.12 Ocupouse o lugar apropiado para manter unha comunicación eficaz e o control das persoas participantes, e para se anticipar ás continxencias
N 2% • TO.8 - Sesión dirixida por alumnos/as
CA4.1 Realizouse a presentación e a despedida da velada ou o espectáculo, utilizando as estratexias de comunicación adecuadas ás características do público asistente, incentivando o seu interese e estimulando a súa atención
N 2% • TO.9 - Sesión dirixida por alumnos/as
CA5.9 Utilizáronse os equipamentos e os materiais necesarios seguindo criterios de máxima rendibilidade e durabilidade
N 1% • TO.11 - Sesión dirixida por alumnos/as
CA5.6 Corrixíronse in situ e de xeito adecuado os erros de execución na realización das actividades
N 2% • TO.10 - Sesión dirixida por alumnos/as
CA3.2 Analizáronse e compiláronse fontes de información sobre técnicas e recursos para a animación e a recreación
N 5% PE.3 - Exame teórico
CA3.8 Utilizouse unha metodoloxía que favoreza a desinhibición e a integración das persoasparticipantes, promovendo as relacións interpersoais e a máxima implicación destas persoas, especialmente das que presentan limitacións no ámbito da súa autonomía, detectáronse posibles incidencias e propuxéronse solucións
N 5% • PE.4 - Exame teórico
CA3.9 Adaptouse o nivel de intensidade e de dificultade ás características das persoas participantes
N 5% • PE.5 - Exame teórico
CA5.4 Adaptouse a actividade ás características, as necesidades, a nacionalidade, o nivel socioeconómico, a idade e as expectativas das persoas participantes
N 5% • PE.6 - Exame teórico
CA5.7 Utilizáronse técnicas de organización de actividades e distribución de grupos acordes cos
principios da animación e a dinamización de grupos
N 5% • PE.7 – Exame teórico
CA5.8 Seleccionáronse estratexias metodolóxicas que aseguran a máxima participación, a satisfacción e a implicación das persoas participantes
N 10% • PE.8 -Exame teórico
CA6.2 Avaliáronse os elementos que configuran a actividades
N 5% PE.10 Exame teórico
CA5.10 Solucionáronse de xeito construtivo as continxencias que se presentaron no desenvolvemento da actividade
N 10% PE.9 - Exame teórico
No hay comentarios:
Publicar un comentario